
W klasie 7 odbyła się lekcja matematyki, która była połączona z podsumowaniem wiadomości z języka polskiego na temat lektury „Latarnik” Henryka Sienkiewicza. Na zajęciach wykorzystano kreatywną formę nauki – stacje zadaniowe, które były doskonałą zabawą połączoną z usystematyzowaniem wiedzy. Każda stacja miała inny temat, wiążąc matematyczne zagadnienia z treścią lektury. Uczniowie, podzieleni na grupy, przeszli przez kolejne etapy, wykonując zadania, które wymagały zarówno znajomości matematyki, jak i analizy treści literackiej.
Ta nietypowa lekcja była pełna radości i zaangażowania młodzieży. Uczniowie nie tylko utrwalili wiadomości z matematyki i języka polskiego, ale także doskonale się bawili, pracując w grupach i rozwiązując zadania, nie siedząc przy ławkach. Dzięki tej metodzie nauka stała się bardziej interesująca i dynamiczna, a uczniowie zyskali nowe spojrzenie na połączenie różnych przedmiotów.
Organizatorzy: Agnieszka Czerwińska-Rożałow i Edyta Zdulska








